De Living

reddit.com

  • 0 Reacties
  • 2064 Gelezen
*

Jan Maes

  • ******
  • 1 234
  • God is Liefde en Liefde is een werkwoord: er zijn!
reddit.com
« Gepost op: 23 juni 2017, 17:58:39 »
Beste meneer Maes

De site waar ik het over had op het examen is reddit.com. Het is een plaats waar mensen links kunnen posten. De website is onderverdeel in subreddits. Een daarvan is (reddit.com/) r/philosophy. Ook in vele andere subreddits ben ik al goede gesprekken tegen gekomen over allerlij levensbeschouwelijke en niet levensbeschouwelijke zaken. In de comments van r/worldnews en r/politics is er altijd wel zoiets te vinden. Er bestaat ook een subreddit r/religion en vele meer specifieke subreddits zoals r/Islam en r/Agnostic. Ik heb zelf op die subreddits nog niet veel tijd besteed dus ik kan niet zeggen of de gesprekken daar even respectvol zijn maar ik vermoed dat die ook wel de moeite zijn om eens te bekijken.

Reddit is wel een site die over veel meer gaat dan enkel religie, filosofie en politek. Hoewel de voorpagina van reddit meestal volstaat met foto's van katten en dergelijke wilt dat niet zeggen dat er geen kwaliteit te vinden is in de juiste subreddits.

Vriendelijke groeten
Michaël
"To teach is to open someone's eyes, to let him see what he didn't see before." De Amerikaanse moraaltheoloog Richard McCormick in 1985 in Leuven.